Monday, November 26, 2007

၉၂ ႏွစ္ျပည့္ေမြးေန႔ဆီသို႔
အေမ့
အသက္၉၂မွာ
က်န္းမာေစေၾကာင္း
က်ေနာ္တို႔
ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သ
အေ၀းကဘဲ ကန္ေတာ့ပါရေစ …..။
က်ေနာ္တို႔ကို
စာေပအေမြအႏွစ္ေပး
တသက္လံုးစာေရးခဲ့တဲ့အေမ
သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ရွည္ပါေစ …..။
အေမ့ရဲ့စာေပအလင္းနဲ႔
က်ေနာ္တို႔မ်က္စိႏွစ္ကြင္းကိုဖြင့္
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ေသာတအာရံု
အေမ့အသံကိုနားစြင့္ရင္ခုန္ေနဆဲပါအေမ …..။
ခုေနခ်ိန္ခါ
အေမနဲ႔က်ေနာ္တို႔ဟာ
မိုင္ေထာင္ေသာင္းရာခ်ီကြာလည္း
က်ေနာ္တို႔ဟာ
အေမ့ရဲ့စာေပအႏုပညာနဲ႔မကြာေ၀း
အျမဲအားေပးေလးစားလ်က္ပါအေမ …..။
အေမ ..
အသက္၉၂မွာ
က်န္းမာေစေၾကာင္း
ဆုေတာင္းေမတၱာပို႔သ
အေ၀းကဘဲကန္ေတာ့ပါရေစ အေမ …..။ ။



ေဆာင္းယြန္းလ

ႏို၀င္ဘာလ ၂၉ ရက္ေန႔တြင္က်ေရာက္မည့္လူထုေဒၚအမာ၏
အသက္၉၂ ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔အားဤကဗ်ာျဖင့္ကန္ေတာ့လိုက္ပါသည္။
အေ၀းတေနရာမွ ……..

.

No comments: