Saturday, November 10, 2007

ဘယ္သူ ့ေၾကာင့္

၁။ တဲ အိမ္အိုထဲက မိုးဦးက်ညေတြမွာ
စီးယိုေနတဲ့ မိုးေရစက္ေတြၾကား
အေဖျပန္လာရင္မ်ား စားစရာတခုခုပါမလား
ညီမေလးႏွေယာက္ရယ္
က်ေနာ္ရယ္ အေမရယ္
အေမ့ မ်က္အိမ္မွာ မ်က္ရည္စမ်ား
မနက္ဖန္ခါ ေနာက္ဆံုးထားျပီး
စာအုပ္ဖိုးေတြေပးဘို ့
အေဖလာရင္ ေျပာျဖစ္ပါ့မလား
ေက်ာင္းေနမဲ့ အစား
မိသားစုဝမ္းေရးကို
က်ေနာ္ ကူညီေျဖရွင္းေပးႏိုင္ရင္ .......


၂။ မွတ္မွတ္သားသား က်ေနာ္ ေလးတန္းေက်ာင္းသားဘဝ
၁၉၉၆ က ေက်ာင္းသားေတြဆႏၵျပတာတဲ့
အဲဒီအနား ဒူးယားေရာင္းတဲ့ က်ေနာ္
ဘာေတြျဖစ္ကုန္ျပီလဲ
စစ္ကားအစိမ္းေပၚ က်ေနာ့္ ကိုေခၚတင္သြားၾက
မင္းက ဆႏၵျပေက်ာင္းသားလား .........

ဝိုးတဝါး ျမင္ကြင္းက ဟိုေဝးေဝးမွာက်န္ခဲ့သလို
မင္းမပူနဲ့
မင္းမိသားစု စား၀တ္ေနေရး
ေတြးမပူနဲ့ ၊ ငါတို ့ေၾကြးထားေပးမယ္တဲ့ .....
အဲဒီ စစ္သားၾကီးရဲ့စကား
က်ေနာ္ၾကားေယာင္မိ
ဒီလိုနဲ့ က်ေနာ္ .........
စစ္တပ္ထဲမွာ ၾကီးျပင္းခဲ့
က်ေနာ့္ လစာကို အေဖ့ဆီကို လဲႊစာေရးလို႔
သတ္နည္း ပုတ္နည္း
ပစ္နည္း ၊ ခတ္နည္းနဲ ့
မင္းရဲ့ဘဝဆိုတာ ၊ အမိန္႔တဲ့
ငါတို ့ခိုင္းတာ ၊ ဘာမဆို မျငင္းရဘူးတဲ့ ။

မင္းအိမ္နဲ့ အဆက္အသြယ္ရတယ္တဲ့
သူတို ့ အားလံုး အဆင္ေျပသြားျပီတဲ့
က်ေနာ့္ ညီမေလးေတြလဲေက်ာင္းေနၾကတယ္တဲ့
ဗိုလ္မႉးရဲ့ေက်းဇူးကို ေမ့လို့မျဖစ္ပါဘူး .......

ဒါေပမဲ့ .......
အေဖ့ရဲ့စာက ၊ လက္ေရးလွလာသလို .. လို
ဒါေတာ့ က်ေနာ္အေသအခ်ာမွတ္မိတယ္
အေဖ့လက္ေရးက တံုးတိတိ ျပတ္ျပတ္သားသား
ဒါဟာ ......
တကယ့္ အေဖ့စာလား ။


၃ ။ ဒီေနာက္ ........
က်ေနာ္ဟာ
တိုင္းျပည့္အားထား။ ဇာနည္ဘြား
“ရဲညြန့္သားတဲ့ေလ”
က်ေနာ့္ရဲ့ဗိုလ္မႉးလဲ
ရာထူးတက္ခဲ့တယ္တဲ့ ။

အမိန့္ .......
က်ေနာ့္ရဲ့ဘဝဟာ စစ္မိန့္တဲ့
ဟုတ္ကဲ့ က်ေနာ္အမိန့္ရဲ့သား
သြားဆိုသြား ၊ ပစ္ဆိုပစ္ပဲ
ႏွစ္ေထာင့္ခြန္ႏွစ္ ခုႏွစ္
အမိန့္သစ္ .......
ရန္သူေတြက ျမိဳ့ထဲမွာတဲ့
က်ေနာ္ရဲ့ဝိဥာဥ္ လြင့္စဥ္ေနသလို
တခုခုကို က်ေနာ္ သတိတရရွိေနသလိုလို
စိတ္ကူးစရာ အေတြးမေရာက္ခဲ့
အဲ ကားေပၚတက္ စစ္ထြက္မယ္တဲ့
အမိန္ ့ ဒီအမိန္ ့
ဖိန့္ဖိန့္တုန္တဲ့ ဒီအသံ။


၄၊ အားပါး ........
သဃၤန္းဝါဝါနဲ့ သံဃာေတာ္ေတြ
ၾကည္ညိဳသူေတြဝန္းကာရံလို႔
ျမဳိ ့လမ္းမေတြေပၚမွာ

ဟင္ .......
ဒီသံဃာေတြက ၊ ရန္သူဆိုပါ လား
ဝိုးတိုးဝါးတား အာရံုေတြျပားလာခဲ့ေပါ့
ၾကားရတဲ့အသံက ဆန္႔က်င္ဘတ္
ေမတၱာတရားနဲ ့ အမိန္ ့ ......
အမိန္ ့ဟာ အမိန္႔ စိတ္အဟုန္လြင့္ျပယ္
စိတ္ရဲ ့စြမ္းပကား ပါးလွ်ခ်ိနဲ ့
ပစ္ဆိုတဲ့ အမိန္ ့
တလွိမ့္လွိမ့္ လူလိူင္းေတြၾကား
တလွမ္းျခင္းတက္ ဆက္တိုးဝင္ခဲ့
ေခါင္းတခ်က္လွည့္ အၾကည့္မွာ
ဆံုမိတဲ့ မ်က္ဝန္းတစံုကို
မွတ္မိသလိုလို ရင္းႏွီးသလိုလိုပါဘဲ
တစိမ့္စိမ့္ေတြး ၊ ေရးေရးေပၚသလားမသိ
ေသြးပြက္အိုင္ထဲ လဲေနသူဟာ
က်ေနာ့္ အေဖနဲ ့တူေန ၊ သလိုလိုပါ


၅၊မွတ္မိျပီ
က်ေနာ္မွတ္မိျပီ
ဟုတ္တယ္ ........
ညညဆို အေဖအိမ္အျပန္ ေနာက္က်ေနၾက
တခါတေလဆို သူ ့မိတ္ေဆြေတြကို အိမ္ေခၚလာရဲ့
ေတာက္ ေခါက္သံနဲ့အတူ
သူတို႔ရွစ္ဆယ္ရွစ္မ်ိဳးဆက္ဆိုလား
တိုးတိုးတိုင္ပင္ ရာဇဝင္ေတြ ခင္း
ဒင္းတို ့ကို ကမၻာမေက်ဘူးဆိုလား၊

ခလုတ္ထိမွ အမိတ သလို
က်ေနာ့္တို အိမ္ျပန္လည္ခြင့္ျပဳပါ ဆရာ .......
က်ေနာ္ အိမ္မျပန္ရတာ ဆယ့္တႏွစ္ၾကာျပီ ဆရာ ......
က်ေနာ့္ အေဖရဲ့ အိမ္မက္ဆိုးေတြ ခဏခဏမက္တယ္ ဆရာ .......
က်ေနာ့္ကို အိမ္ျပန္ခြင့္ျပဳပါ ဆရာ

ကဲ ကဲ ဒီေကာင့္ကို ........
က်ေနာ္.........
က်ေနာ္ ေနေကာင္းပါတယ္ ဗိုလ္မႉး ........
မရေတာ့ဘူး ဒီေကာင္ရူးေနျပီတဲ့

ရွဳပ္ပါတယ္ကြာ
ဒီေကာင့္ကိုရွင္းပစ္လိုက္ေတာ့
ဒါ .....အမိန္ ့ ....... ။ ။




ေက်ာ္ စြာ ေအာင္
ေအာက္တိုဘာ၊၂ဝဝ၇

No comments: